שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

שכר טרחה עורך דין גירושין

גירושין הוא אירוע לא קל לאף צד, לא לכל אחד מן ההורים, לא לילדים ולא למשפחה המורחבת. תקופה של גירושין היא תקופה שנצבעת בדרך כלל בצבעים שליליים בזיכרון האישי של כל אחד מן המעורבים בה. יחד עם זאת, אפשר להפוך את התקופה הזאת בהחלט לתקופה נסבלת הרבה יותר ולמזער את הנזק שנגרם לכולם. התנאי ההכרחי לכך הוא התנהלות בוגרת ואחראית וניסיון אמיתי לראות את הדברים מעיניו של הצד השני. לעיתים מספיק התנאי הזה כדי להסדיר את כל סוגיות הגירושין למיניהן ללא מעורבות של בית משפט. למרבה הצער, במקרים רבים מאוד זה פשוט לא מצליח ואז גם נכנס לתמונה המאבק המשפטי, שאל תוך כל המערבולת הכספית מכניס גם את הנושא של שכר טרחה עורך דין גירושין.

מהו שכר הטרחה שגובה עורך דין ולפי מה הוא נקבע?

שכר טרחה הוא למעשה השכר שדורש עורך הדין עבור העבודה שהוא מבצע בתיק משפטי. עבודה זו כוללת בתוכה למעשה את כל העלויות הכרוכות בניהול התיק, החל מעלויות משלוח מסמכים, הדפסת מסמכים וניהול התקשרויות וכלה בשעות העבודה של עורך הדין והצוות התומך. שכר הטרחה אינו כולל עלויות חריגות הקשורות לניהול ההליך המשפטי ועלויות שיש לשלם ישירות לבית המשפט. כך למשל, אם במסגרת ניהול התיק נדרשת עדות של גרפולוג מומחה או כל עד מומחה אחר, עלות זו תחול על הלקוח בנוסף לשכר הטרחה. שכר טרחה עורך דין גירושין ינוע בדרך כלל בטווח של מספר עשרות אלפי שקלים לניהול תיק, אם כי הטווח יכול להיות רחב למדי וגם המודלים לגביית שכר הטרחה יכולה להיות מגוונים.

מודלים שונים של גביית שכר טרחה

המודל השכיח ביותר סביב הנושא של שכר טרחה עורך דין גירושין הוא מודל ה- fixed price, כלומר סכום שאותו גובה עורך הדין מהלקוח עבור ניהול התיק, על כל התביעות, הישיבות וההליכים השונים שבו,עד לסיומו, דהיינו עד פסק דין סופי. על פי סיכום שכזה, יתכן וההליכים יהיו ארוכים מאוד ואז הלקוח יחסוך הוצאות רבות, אך מאידך יתכן שתגובש פשרה בשלב מוקדם של הסכסוך, ואז הלקוח עלול להרגיש ששילם סכום כספי גבוה על מעט פעולות משפטיות שנעשו עבורו.

יחד עם זאת, ישנם מודלים נוספים שיכולים להתאים לתיקים בהם יש לבצע הליכים נקודתיים או בהם הלקוח מעדיף להתקדם עקב בצד אגודל. אחד המודלים היותר שכיחים בקטגוריה זו הוא המודל של תשלום לכל תביעה בנפרד ו/או לכל דיון בבית המשפט, זאת לפי הצורך בכל שלב, אליו יכולים להתווסף תשלומים נוספים כמו תשלום בגין גיבוש הסכם גירושין וכיו"ב.

בתוך מערבולת הגירושין, הנושא של שכר טרחה לעורך דין יכול לעורר לא מעט אמוציות, ואפילו חלילה סכסוכים בין הלקוח לעורך הדין על היקף השירות ו/או התשלום המגיע,  ולכן אתם חייבים להסדיר את הדברים מראש ובכתב מול עורך הדין.

משרדנו,  אבי טויזר ושות' מציע שירותי ייעוץ משפטי, ייצוג וניהול תיקים משפטיים מקצה לקצה בתחומי המשפחה, המקרקעין והתחום האזרחי. במשרד שלנו פועל צוות עורכי דין מומחים, כל אחד בתחומו וכולם על פי מדיניות מוקפדת של בקרה ודאגה ללקוח ובמיוחד לתוצאות המשפטיות המיטביות עבורו. לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות, צרו קשר עוד היום בטלפון 08-8679494.

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן