שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

הליך גירושין – טיפים מועילים

מדיניות

אין מחלוקת כי החלטה על גירושין ופירוק התא המשפחתי הינה החלטה קשה מאוד הן מבחינה רגשית ובטח מבחינה מעשית. כך, ברור הוא שמה שהיה רק אתמול הוא כבר לא מה שיהיה מחר. העתיד אינו ברור ולעיתים ההווה דוחק מאוד בניהול החיים השוטפים.

כך למשל, מוצאים את עצמם בני הזוג בהליך גירושין בשאלות קיומיות שוטפות ופשוטות שיש לתת עליהן תשובות מעשיות, כגון אופן הטיפול והסדרי השהות של הילדים המשותפים ? מה לגבי אופן תשלום הוצאות המחייה והמדור המשותפות ? מה מותר ומה אסור לעשות במשאבי בני הזוג בטרם חולקו בפועל ? האם רשאי מי מבני הזוג לקבל החלטה הנוגעת לשימוש ייחודי בכספים שנצברו על שמו במקום העבודה ? ועוד כהנה וכהנה, המון שאלות קיומיות, כאשר במרבית המקרים לדרך פעולה באופן כזה או אחר יש משמעות רבה ביותר לעתיד הקבוע של הדברים, וממילא הדבר מציב לבני הזוג דילמות וסיטואציות לא פשוטות עם התחלת הליכי הגירושין, וכל זאת מבלי שנתנו דעתנו ללחץ הנפשי, הרגשות והכאב בו מצויים בני הזוג בסיטואציה זו של פירוק התא המשפחתי והליך הגירושין, זאת בין אם מדובר ביוזם הגירושין ובין אם לאו.

בנסיבות אלה, ברור היטב כי מי שמצוי בהליך של גירושין זקוק מאוד לאוזן קשבת ולקבלת הדרכה וייעוץ מקצועי צמוד ברמה הגבוהה ביותר, תוך תכנון נכון ומחושב של הליך הגירושין, זאת מראשית ההליכים ממש ועד סופם, שכן כל טעות קטנה שתעשה בהווה עשויה להשליך מאוד על גורלו האישי והקנייני של בן/בת הזוג בעתיד. כך, לפזיזות ונמהרות בהגשת תביעה משפטית בשלב מוקדם מידי או הגשת התביעה לערכאה הלא נכונה עשוי להיות מחיר כבד מאוד בתוצאות הסופיות שיתקבלו בתום ההליך המשפטי. מאידך, אף הימנעות מנקיטת הליך מהיר של תביעה ו/או עיקול ו/או עיכוב יציאה מן הארץ, עלולים להיות הרי גורל להגנה על האינטרסים של הלקוח.

מאידך, חשוב לזכור, לא תמיד ההתלהמות היא הדבר הנכון לעשות, ולמעשה כי אין הצדקה שכל הליך יגיע לכתלי בית המשפט ולמיצוי כל התביעות המשפטיות האפשריות, כאשר ניתן בהחלט להגיע להסכמות מכובדות עם הצד שכנגד בהליך גישורי שללא ספק יחסוך כאבים רבים, עגמת נפש ועינויי דין, כמו גם הוצאות משפטיות יקרות ומיותרות ללא צורך.

בנסיבות אלה, ברור כי למי שיש את הכלים המתאימים, הניסיון והתבונה להעניק ללקוח את העצות המשפטיות הנכונות בכל רגע נתון, יקנה הדבר יתרונות ברורים וחד משמעיים לשיפור סיכויי הצלחתו האישית בהליך הגירושין.

לפיכך, וכחלק מאסטרטגיית ההצלחה בתיקי המעמד האישי, יערך במשרדנו בירור מקדים ומקיף עם הלקוח/ה לגבי פרטי המקרה ולגבי האינטרסים שלו, רצונותיו וציפיותיו, תגובש תוכנית טיפול אישית ותקבע אסטרטגייה מתאימה לציפיות האישיות של הלקוח, על רקע המצב המשפטי הקיים והדברים שאמנם ניתן להשיג עבורו. רק לאחר זאת, ינקטו עבור הלקוח ההליכים המשפטיים בהתאם.

כך, אין במשרדנו טיפול סטנדרטי זהה לכל הלקוחות בתחום המעמד האישי, שכן מי שמנוסה ומתמחה בתחום זה של המעמד האישי יודע היטב כי אין תיק אחד זהה למשנהו והליך שמתאים מאוד בתיק הלקוח הספציפי עשוי לפגוע באינטרסים של הלקוח בתיק האחר. לפיכך, ובהתאם לזאת, אנו מקדישים זמן ניכר ללימוד נסיבות כל תיק ותיק ורק לאחר מכן מגבשים את אסטרטגיית הטיפול במסגרתה ינקטו ההליכים המתאימים עבור הלקוח, והכל ובהתאם לציפיות ולסיכום עם הלקוח מראש.

חשוב להדגיש, כי אנו דוגלים במתן תמורה מלאה לכל לקוח ולקוח הנותן את אמונו ושוכר את שירותי משרדנו לטיפול במשבר הזוגיות האישי אותו הוא עובר. תמורה מלאה ללקוח/ה במשבר גירושין – משמעותה השקעה בלקוח וליווי אישי צמוד ומתן ייעוץ בכל רגע ורגע פן תיעשה טעות, העלולה לגרום נזק לעתידו של הלקוח. את זאת כמובן שלא ניתן לעשות ללא ידע מקצועי וניסיון, וללא ההשקעה המתאימה בלקוח בכל פרט ופרט, כפי שאנו נוהגים לעשות, וכפי שיעידו על כך אלפי לקוחותינו ממועד הקמת המשרד.

לפיכך, ככל שתהיה מעוניין לשמוע את דעתנו המקצועית, הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו לתיאום פגישת ייעוץ משפטי (בתשלום סביר שיקוזז מעלות הטיפול), במסגרתה תוכל להתרשם ולדעת מה האפשרויות המשפטיות העומדות בפניך ובהתאם לזאת להחליט באם לשכור את שירותי משרדנו, אם לאו.

טיפים מועילים

לעת עתה, נצרף בזה מס' טיפים מועילים, אשר עשויים להיות לך לעזר בהחלט בשלבים הראשוניים של הליך הגירושין:
ראשית, מומלץ לקבל ייעוץ משפטי מקיף מעו"ד מומחה ובעל ניסיון, זאת בטרם התחלת הליכי הגירושין, וכבר בשלב ראשוני זה לגבש מראש את אסטרטגיית הגירושין, שכן נקיטת הליך לא נכון ו/או לערכאה הלא נכונה ו/או בזמן הלא מתאים – עשויים לגרום לך לנזק בלתי הפיך בהמשך ההליך המשפטי.

לרוב, לצד שפותח ויוזם ראשון בצורה מקצועית את הליכי הגירושין יהיו יתרונות דיוניים ומשמעותיים בהליכים אלה. אך עדיין, ובשום פנים ואופן אין לנקוט כל פעולה משפטית באופן עצמאי ללא סיוע משפטי של עו"ד מומחה בתחום המעמד האישי.

זכור, תחום המעמד האישי הינו מורכב ואפשרויות הפעולה בו הן רבות. רק עו"ד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום יוכל להובילך לתוצאות להן הנך מצפה בהליך הגירושין.

"מה שבזול – עולה בדרך כלל ביוקר בסופו של יום". מי שלא חווה זאת על בשרו, אולי יתקשה להבין אמרה זו. אך, עדיף ללמוד מניסיונם של אחרים ולא להתפתות לשכור את השירות המשפטי הזול אלא את השירות המשפטי האמין, הטוב והמועיל, שכן שירות משפטי טוב דווקא עשוי לחסוך ללקוח מפחי נפש וכספים רבים.

עדיף לשכור שירותים של עורך דין, אשר יעניק לך ייעוץ משפטי אמיתי ואובייקטיבי, עם הערכת סיכויים ריאלית, ולא כזו המנסה להרשים אותך בהתלהמות ו/או בתוצאות לא ריאליות כדי לזכות באמונך (או בכספך), דבר שעלול אך לגרום לך בסופו של יום לסבל והוצאות על הליכים מיותרים לחלוטין.

אסוף ראיות ומסמכים רבים ככל האפשר המלמדים על רכוש, לרבות נכסים כספיים במקום העבודה, שיעור ההכנסות וההוצאות של התא המשפחתי, כגון תדפיסי בנקים, כרטיסי אשראי, תלושי שכר וכיו"ב.

שמור היטב ובמקום בטוח (רצוי מחוץ לדירת המגורים המשותפת) מסמכים החשובים להוכחת טענותיך בבית המשפט.
היזהר מהברחות ו/או העלמות רכוש מצד בן הזוג, לרבות כספים בנק/ים, נכסי נדל"ן, זכויות במקום העבודה, מטלטלין וכיו"ב.

בהתאם לזאת, רצוי אף לשקול בחיוב להורות לבנק להימנע ממשיכת כספים מחשבון הבנק המשותף אלא בהסכמת שני בני הזוג גם יחד.

היזהר מהקלטות ו/או אסוף הקלטות (באופן חוקי כמובן) המוכיחות את טענותיך.
ככל שהנך סבור שבן זוגך לטש את עיניו לאחר/ת – רצוי להסתייע בחוקר פרטי, אשר יאמת את הדברים ויאסוף ראיות על כך, דבר שיהיה בו כדי לסייע בהחלט בהליך המשפטי.

"לא כל הוורוד – נוצץ" – אל תנסה ללמוד מתיקי גירושין של אחרים. לא כולם מספרים את מלוא האמת. כך גם, לכל תיק יש את הנסיבות המיוחדות שלו, אשר לא בהכרח תואמות לתיק שלך.

"אלימות מחוץ לתחום" – הטעות הכי גדולה בחיים בכלל, ובהליכי הגירושין בפרט, היא לא לשלוט בעצמך ולנקוט אלימות מילולית ו/או פיזית כלפי בן זוגך. שים לב ! לטעות שכזו יהיו השלכות כבדות מאוד כמעט בכל סוגי ההליך המשפטי בתחום הגירושין !.

"אבא או אימא לא ניתנים להחלפה" – אין לשתף ו/או לערב את הילדים בפרטי סכסוך הגירושין – גם כך, הם הסובלים העיקריים של הליך הגירושין, אז מדוע להגדיל את סבלם ? מדוע לגרום להם לנזקים נוספים לטווח הארוך, אשר ספק אם ניתן יהיה לתקנם ?.

"טוב חבר מאוייב" – גם במאבק הגירושין הקשה ביותר – זכור כי כשייגמר הסכסוך עדיין תצטרך לשתף פעולה עם הצד שכנגד בגידול וחינוך הילדים המשותפים.

גישור בענייני משפחה הינו הליך ראוי ונכון, החוסך כספים ועינויי דין מיותרים משני הצדדים גם יחד. אלא, שהסתמכות על כנות כוונותיו של הצד השני בהליך הגישור עלולה להתגלות כמהלך שגוי מאוד בהמשך הדרך, שכן הצד שכנגד יוכל לנצל את אמונך לרעה ולנקוט במהלכים חד צדדיים כנגדך. על כן, רצוי בהחלט לפעול במקביל גם במסלול המשפטי וגם במסלול הגישור.

למען הסדר הטוב, נבהיר כי המידע האמור לעיל הינו מידע כללי וראשוני בלבד, ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי ללקוח, וראוי בכל מקרה ומקרה לקבל ייעוץ משפטי מתאים עפ"י נסיבות העניין.

(* האמור נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד).

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן