שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

הסכם גירושין ויחסי ממון

הסכם גירושין הוא למעשה השיא של כל תהליך גירושין, בין שההסכם מגובש בשיתוף פעולה ללא הליך משפטי ובין שהוא מגובש בסופו של הליך משפטי ובהתאם לפסק הדין שניתן. הסכם גירושין ויחסי ממון נועד להסדיר את כל הסוגיות הכספיות וסוגיות משמורת הילדים, כך שכל צד ידע מה היא אחריותו בכל עת. תיקי גירושין כשאין ילדים בתמונה הם בדרך כלל קלים ופשוטים יותר, למעט במקרים בהם קיים רכוש משותף רב שעל חלוקתו קיים קושי להחליט. תיקי גירושין בהם יש ילדים בתמונה הם תיקים מורכבים הרבה יותר, אם כי רצון טוב, הבנה וחשיבה רציונלית של שני הצדדים יכולים להגיע להסכם צודק והוגן בתוך זמן קצר.

איך נכון לגבש הסכם גירושין?

גיבוש הסכם משפטי הוא שירות חשוב, שעולה לא מעט כסף, כשמאידך אנשים שנמצאים בתהליך גירושין, לרוב גם סובלים מדאגות כלכליות לא קטנות, כך שהם מתקשים לממן את ההוצאה המשפטית הכרוכה בכך. בשל כך,  לא פלא שרבים מתפתים לחתום על הסכמי הגירושין  שהורדו מהאינטרנט ונחתמו על ידי שני בני הזוג, זאת בלי לחשוב יתר על המידה על הנזקים ארוכי הטווח, אשר יכולים לנבוע מכך ליחסי הצדדים ו/או לגידול הילדים וכיו"ב. לכן,  ברור שהדרך הנכונה והטובה ביותר לגבש הסכם משפטי היא דרך עורך דין מומחה לדבר, שכן יש דברים בחיים שאסור לחסוך בהם כסף . חיסכון כאן משמעותו עינוי דין והוצאת כספים רבים בעתיד על ניהול הליכים משפטיים בשל ניסוח לקוי של הסכם הגירושין

למה נדרשת בדיקה של עורך דין?

בעולם הגירושין מסתובבים הרבה סיפורים והסכנה היא בכך שכל אחד מאמץ לעצמו את הסיפורים שמתאימים לו ומתעלם מכל השאר. עורך דין הוא איש מקצוע שרואה את המציאות כפי שהיא, שמכיר את החוק ועוד יותר חשוב מכך, את הפסיקה, ויודע לעגן בהסכם אלמנטים שיבטיחו את תוקפו ועמידתו במחני המציאות לאורך כל תקופת ההסכם. הסכם גירושין ויחסי ממון הוא הסכם שנחתם לשנים ארוכות ובכל רגע ניתן לנסות לפתוח אותו למו"מ ולאשרו מחדש בבית המשפט. לעיתים, זה כמובן לגיטימי, אבל כל פתיחת הסכם יכולה להוביל לצרות צרורות ולכן חשוב שהדברים יהיו ברורים עד כמה שניתן בהתחלה כשכל צד יודע שהאינטרסים שלו מעוגנים היטב בהסכם. בדיקת עורך דין משפחה אמין ומקצועי תעניק לכם את הביטחון שאתם זקוקים לו לצורך חתימה על ההסכם, שעל פיו ינוהלו חייכם בשנים הבאות.

חשוב לציין כי ניתן להגיע להסכם גירושין במסגרת הליך גישור, אשר לו יתרונות רבים, כפי שניתן לקרוא כאן. 

מידע וליווי משפטי 

המשרד שלנו, אבי טויזר ושות' חברת עורכי דין, מתמחה בתחומי המשפחה, המקרקעין והאזרחי ובכלל זה מציע שירותי ייעוץ וייצוג לבני זוג בתהליכי גירושין. הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם בכל שלב של תהליך הגירושין, בין שתרצו שנגבש עבורכם הסכם גירושין ויחסי ממון מא' ועד ת' ובין שתרצו שרק נבדוק אותו ונאשרר אותו עבורכם. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 08-8679494.

לתשומת ליבכם

לקוח יקר, אנו מאמינים ששירות טוב ומקצועי הוא נגזרת של ניסיון רב שנים, וככזה אנו במשרד אוחזים בידע רב ובטיפול באלפי תיקים בהצלחה מרובה. הניסיון הרב שלנו עשוי לחסוך לכם זמן , כסף, עינוי דין והגעה לתוצאות רצויות ואמיתיות בתוך זמן סביר ומתאים לסיטואציה בה אתם מצויים.
בשל כך, אנו מציעים לך פגישת ייעוץ בעלות מינימלית, אותה אנו נקזז במקרה שתבחרו בשירותינו.
פגישת הייעוץ (להבדיל ממשרדים אחרים) אינה שיחת מכירה אלא ממש שיחת ייעוץ אמיתית, ממנה תצאו עם המון ידע ותובנות להמשך, ואולי אף תחסוך מכם את הצורך לנקוט בהליכים משפטיים כלשהם, על כל המשתמע מכך.

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן