שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

הסכם הורות משותפת

כידוע, ישנם לא מעט אנשים חילונים שמעוניינים בילדים אך אינם מעוניינים להינשא לבן/בת זוג אחר/ת ו/או שהם מעוניינים להימנע מנישואין בארץ, הנשלטים על ידי הממסד הדתי. אנשים אלה מנסים לא אחת להגיע להסכמה ופשרה על הולדת ילד/ים  באופן עצמאי וללא נישואין, והדרך הטובה לעשות כן היא בתכנון, תיאום ציפיות ואף חתימה מראש עם בן/בת הזוג על הסכם להורות משותפת, זאת עוד קודם לתכנון ההיריון המשותף כאמור.

במה עוסק הסכם להורות משותפת ?

ראשית, נקדים ונאמר שתחום הנישואין והגירושין במדינת ישראל הוא תחום בעייתי מאוד, זאת בעיקר לאור ההתנגשות הקיימת בין עקרונות המשפט העברי והדין האישי ובין הדין האזרחי וכל זאת עם המגמות הדמוגרפיות בעידן המודרני. אין ספק שהבעייתיות הגדולה בתחום זה מספקת עבודה רבה לבתי המשפט ופרנסה רבה לעורכי דין. לכן, זה אך טבעי וברור שזוג מבוגרים המעוניינים לתכנן הולדת ילד משותף ללא נישואין טוב יעשה אם יטרח לגבש הסכמות ברורות לגבי הקטין שיוולד, כגון לגבי זהות ההורה המשמורן של הילד  שיוולד, לגבי חלוקת הסדרי השהות והראיה שיחולו לגביו, לגבי אופן חינוכו של הקטין, לגבי מזונותיו ומדורו, לגבי מקום מגוריו, ועוד המון המון נושאים אחרים, אשר חשוב שיסוכמו מראש וימנעו סכסוכים משפטיים בעתיד בין הצדדים

איך יכול לסייע לכם עורך דין משפחה לגיבוש הסכם שכזה?

ככלל, די ברור מדוע נדרש עורך דין לצורך גיבוש הסכם גירושין, אבל עורך דין כזה נדרש גם לצורך ניסוח הסכם הורות משותפת. עורך דין משפחה הוא איש מקצוע שמכיר את החוק ובעיקר את הפסיקה, ויכול להבטיח שהצד אותו הוא מייצג מקבל את המקסימום המגיע לו על פי החוק והפסיקה. אבל מעבר לכך, עורך דין משפחה הוא איש המקצוע שאמור לוודא שלא קיימת פירצה כלשהי בהסכם הורות משותפת, פירצה שתאפשר למי מהצדדים בעוד כמה שנים לנסות לשנות את כל מהותו של ההסכם, על כל הבעייתיות הרבה שבכך.

למידע וליווי משפטי

משרדנו, אבי טויזר ושות' – חברת עורכי דין, מתמחה במתן שירותי ייעוץ וייצוג משפטי בכל תחומי המשפחה והירושה, המקרקעין והתחום האזרחי. בכלל זה, מציע המשרד שירותי ניסוח של הסכמי הורות משותפת. לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות, צרו קשר עוד היום בטלפון 08-8679494.

לתשומת ליבכם

לקוח יקר, אנו מאמינים ששירות טוב ומקצועי הוא נגזרת של ניסיון רב שנים, וככזה אנו במשרד אוחזים בידע רב ובטיפול באלפי תיקים בהצלחה מרובה. הניסיון הרב שלנו עשוי לחסוך לכם זמן , כסף, עינוי דין והגעה לתוצאות רצויות ואמיתיות בתוך זמן סביר ומתאים לסיטואציה בה אתם מצויים.
בשל כך, אנו מציעים לך פגישת ייעוץ בעלות מינימלית, אותה אנו נקזז במקרה שתבחרו בשירותינו.
פגישת הייעוץ (להבדיל ממשרדים אחרים) אינה שיחת מכירה אלא ממש שיחת ייעוץ אמיתית, ממנה תצאו עם המון ידע ותובנות להמשך, ואולי אף תחסוך מכם את הצורך לנקוט בהליכים משפטיים כלשהם, על כל המשתמע מכך.

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן