שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

עצות וטיפים מועילים בדיני עבודה

מדיניות המשרד וטיפים מועילים

סיום יחסי עבודה, בין אם בדרך של פיטורים ובין אם בדרך של התפטרות, בין לעובד ובין למעסיק, הוא אירוע לא קל בחייו של אדם או עסק, זאת הן מבחינה רגשית והן מבחינה קיומית או מבחינת טובת העסק, ולבטח כאשר מדובר ביחסי עבודה, אשר השתרעו על פני שנים רבות.

מטיפול והתמחות רבת שנים בייצוג מעסיקים ועובדים בבתי דין עבודה, למדנו כי מרבית המעסיקים והעובדים השכירים במדינת ישראל, אינם מודעים להלכה לזכויות המגיעות להם על פי הדין במהלך תקופת העבודה ו/או עם סיום יחסי העבודה, וקורה לא אחת כי הם מוותרים, במודע ו/או שלא במודע, על זכויותיהם הלגיטימיות שלא בצדק.

כך, ובשל בורות או בשל פער הכוחות ופער המידע בין המעסיק לעובד, עובדים רבים אינם מודעים לזכויות מוגנות המגיעות להן על פי חוקי המגן שבדיני העבודה, אף זכויות אשר אינן ניתנות לויתור, אף אם לכאורה ויתר עליהן העובד בכתב ידו ו/או לא דרש את מימושן במהלך תקופת העבודה.

יתר על כן, מערכת יחסי העבודה במשק הישראלי בנויה על מספר רב של מקורות משפטיים מחייבים, השלובים זה בזה, ומהם נגזרות הזכויות של המעסיקים והעובדים כאחד. כך, למשל נקבעות זכויות הצדדים במשפט העבודה הן על פי חוקי המגן שחוקקה כנסת ישראל, הן על פי תקנות שהותקנו על ידי משרדי הממשלה השונים, הן על פי הסדרים והסכמים קיבוציים, צווי הרחבה שהוצאו על ידי שר העבודה, חוזי עבודה אישיים, פסיקת בתי דין לעבודה ואף נוהג שהשתרר במשק ו/או במקום העבודה .

תוצאת הדברים היא קושי ממשי של המעסיקים ו/או העובדים בידיעת הוראות הדין בכל מקרה ומקרה רלוונטי נתון, דבר אשר מחד מביא כשלעצמו לאי ידיעת הזכויות הרלוונטיות המגיעות למעסיק ו/או לעובד במהלך תקופת העבודה וממילא פוגע ביכולת המימוש של זכויות אלה, ומאידך גורם לסכסוכים משפטיים רבים בין מעסיקים ועובדים, זאת הן בתקופת העבודה ו/או לאחריה.

בנסיבות אלה, רק ברי הדבר שמי שמשכיל ליהנות מייעוץ משפטי מקדים וטוב מראש, קודם לקשירת יחסי העבודה ו/או במהלך יחסי העבודה ו/או בסמוך לסיום, יוכל ליהנות מפירות טובים יותר והצלחה בדרך אותה תכנן לעצמו מראש. דברים אלה טובים ויפים, הן למעסיק והן לעובד כאחד.

משרדנו עוסק ומתמחה בתחום דיני העבודה ממועד הקמת המשרד בסוף שנת 1997. כך, במשרדנו ניתן ייעוץ משפטי שוטף הן למעסיקים והן לעובדים המבקשים להתייעץ בטרם ביצוע כל מהלך משמעותי הנוגע ליחסי העבודה. כך גם, המשרד עוסק בייצוג עובדים ומעסיקים בבתי הדין לעבודה באופן שוטף למימוש זכויות העובדים לקבלת זכויות כספיות וסוציאליות הן בתקופת העבודה והן לאחריה. כך גם, משרדנו מטפל בפירוק חברות וייצוג העובדים בפשיטות רגל של מעסיקים ותביעות למוסד לביטוח לאומי.

המשרד אינו נרתע מייצוג עובדים או מעסיקים במקרים הקשים והמורכבים ביותר, ושם לו למטרה את מתן ההגנה המשפטית הטובה ביותר ללקוח, תוך נחישות, גילוי יזמה וחדשנות משפטית, שהם מעקרונות העבודה המשמשים נר לרגלנו.

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן