שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

עורך דין דיני משפחה באשדוד

עורך דין דיני משפחה באשדוד ו/או בכל מקום אחר בארץ ממלא תפקיד משמעותי ומרכזי בכל אחד מההליכים והתביעות  בתחום דיני המשפחה. עורך הדין הוא זה המעניק נקודת עוגן ומשען מבחינה משפטית ורגשית עבור הלקוח, שלעיתים גם מצוי בתקופה סוערת ולא פשוטה בחייו, מתכנן ומנהל עבורו את הסכסוך, עוזר לו בקבלת החלטות מושכלות, וכמובן שומר על האינטרסים של מרשו וחותר למיצוי זכויותיו במלואן. יחד עם זאת, מי שמחפש עו ד לענייני משפחה באשדוד ימצא לא מעט בעלי מקצוע המציעים את שירותיהם, והשאלה היא כיצד לבחור ביניהם באופן נכון וחכם.

חשיבותה של הבחירה המושכלת

לעיתים שירותיו של עו ד משפחה באשדוד מסתכמים בפגישת ייעוץ בנושא מסוים, לעיתים בביצוע פעולה או פעולות מסוימות מול רשויות, ערכאות וצדדים אחרים, אך לעיתים מדובר בניהול הסכסוך מתחילתו ועד סופו. בכל מקרה, הידע המקצועי, היכולות הגבוהות ודרך ההתנהלות של עורך הדין יכולים להשפיע באופן מהותי על הצלחת ההליכים, ואף על המשך דרכו, איכות חייו וקשריו הקרובים של הלקוח עם כל הסובבים אותו. לכן, ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה ומושכלת של עורך הדין שבו אתם בוחרים לשים את מבטחכם, בין אם אתם מחפשים עו ד גירושין באשדוד או עבור הליכים ותביעות אחרות מתחום דיני המשפחה.

אז איך בכל זאת בוחרים נכון?

ישנם מספר פרמטרים בסיסיים שאותם חשוב לבחון, והקפדה עליהם תעזור לכם בבחירה הולמת של עורך דין גירושין באשדוד או להליכים אחרים. בראש ובראשונה, עליכם לבחון את המוניטין והוותק של עורך הדין, שכן כמו בתחומים רבים אחרים גם כאן יש למוניטין ולניסיון יש משמעות גדולה, אשר יכולה להתבטא למשל ביכולת לבנות אסטרטגיה הולמת ולהתנהל באופן מושכל מבחינה טקטית. כמו כן, הוותק והניסיון מתבטאים בהיכרותו המעמיקה של עורך הדין עם הערכאות הרלוונטיות ואף עם אופיים ונטייתם של השופטים הספציפיים, עם פתרונות יצירתיים ויעילים למצבים שונים, וכדומה. לכן, ודאו שלעורך הדין ניסיון עשיר בענף דיני המשפחה בכלל ובתחום הרלוונטי עבורכם בפרט, כולל הצלחות מוכחות לאורך השנים.

חשוב לציין כי עורך דין וותיק ומנוסה עם שם טוב, עשוי לקצר את הסבל ועינוי הדין של הלקוח מההליך המשפטי הקשה שבתחום דיני המשפחה ואף לחסוך ללקוח ממון רב. כך, עורך דין מנוסה יידע לחסוך מהלקוח הליכי תביעה מיותרים ו/או אף לנהל משא ומתן אפקטיבי להסכם גירושין, בעוד שעורך דין חסר ניסיון עלול לגרום ללקוח לנזקים רבים. כך גם, המוניטין ושמו הטוב של עורך הדין עשוי לסייע ללקוח מן הסתם בפני שופטים ו/או עורכי דין אחרים המכירים את יכולותיו המקצועיות, ולכן ולא אחת יעדיפו להימנע מעימות משפטי סבוך עימו.

היבט נוסף שכדאי לבחון הוא כישוריו המקצועיים הנוספים של עורך הדין הנבחר. כך למשל, עורך דין שהוא גם מגשר במקצועו, יכול לסייע מאוד במיוחד בתחום דיני המשפחה לקצר את ההליכים המשפטיים. כך גם למשל, עורך דין שהוא מומחה בתחום המקרקעין עשוי לסייע מאוד ללקוח בקבלת ההחלטות הנכונות, לרבות בתחום מיסוי המקרקעין ו/או בדרך הנכונה לפרק את השיתוף במקרקעין עם בן/בת זוגו, וכך לחסוך ממון רב. כך גם, עורך דין שהוא גם כלכלן בוודאי שיוכל לסייע ללקוחות לקבל את ההחלטות הכלכליות הנכונות לו בתהליך משמעותי זה של פירוק התא המשפחתי.

היבט נוסף שברור כי יש לבחון בטרם בחירת עורך הדין הוא הפן האישי-מקצועי. זכרו כי עורך דין דיני משפחה באשדוד עומד ללוות אתכם בהליך שעשוי להיות מורכב מבחינה משפטית ואישית. לכן, בראש ובראשונה עליכם להרגיש שזהו אדם שאתם חשים בנוח עימו, שתהיו מוכנים לחשוף בפניו צדדים שאינם בהכרח נעימים בחייכם, ושביכולתו לנקוט בגישה המתאימה לכם – בין אם היא יותר רכה ורגישה להיבטים המשפחתיים, ובין אם היא נטולת פשרות ולוחמנית יותר למען זכויותיכם. תוכלו לנצל את הפגישה הראשונה עם עו ד לענייני משפחה באשדוד על מנת להתרשם מהיבטים אלו.

עוד נושאים שיש לבחון ולברר

בפגישה הראשונה עם עו ד משפחה באשדוד יוכל איש המקצוע להבהיר לכם את הנושאים המשפטיים, את ההליכים הצפויים, את הסכומים בהם מדובר וכדומה, ולתת הערכה מסוימת לגבי סיכויי ההצלחה. יחד עם זאת, אם עו ד גירושין באשדוד מבטיח לכם מייד הרים וגבעות, כדאי להיזהר ולהדליק לכם בראש נורה אדומה, כי גם עורך הדין הטוב ביותר בוודאי שאינו יכול לצפות בוודאות מוחלטת את העתיד.

עוד חשוב להתרשם ממראה המשרד, מהאווירה השוררת בו, מתחושת המקצוענות, מהעיצוב והניקיון וכדומה – כל אלו אכן מעידים על משרד עורכי דין המכבד את עצמו. בהקשר זה, יש גם לשאול עורך דין גירושין באשדוד שעימו אתם משוחחים, האם הוא עצמו יטפל בתיק שלכם, או  שהוא יעביר את הטיפוללעורך דין אחר או אפילו למתמחים – כפי שקורה לעיתים במשרדים גדולים.

ישנם עוד מספר פרמטרים שראוי לבחון, החל בהמלצות מאנשים שעליהם אתם סומכים ועד לסוגיית העלויות. לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית ולקביעת פגישה עם עורך דין גירושין מומלץ באשדוד, פנו אל משרד עורכי הדין אבי טויזר ושות' בטלפון 08-8679494.

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן