שעות קבלת קהל ומענה לטלפונים

ימים א', ב', ד', ה' – בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30
ימי ג' – בין השעות 08:30-13:30
ימי ו' – המשרד סגור
מספר טלפון: 08-8679494
פקס: 08-8679985
דוא"ל: office@a-twizer.com
כתובת: שד' הרצל 1 (בית יוניטרייד), קומה ד', משרד 717, אשדוד

מדיניות פרטיות

איך מוצאים עו״ד לענייני גירושין?

אין ספק כי ההחלטה להתגרש היא  מההחלטות היותר מורכבות ומאתגרות שיש לאדם בחיים. אכן, לאחר כשלון בכל הנסיונות החוזרים לשמר, לפתח ולתקן את הקשר הזוגי, מגיעה לה ההחלטה הקשה על סיומו של הקשר ועל פתיחת דף חדש בחיים. אלא שאין ספק כי בשלב זה עולות להן התלבטויות ושאלות רבות. אחת החשובות שבהן קשורה לבחירת עורך הדין שיטפל בהיבטים המשפטיים של הגירושין. במאמר זה נעסוק בשאלה איך מוצאים עו"ד לענייני גירושין וכיצד לבחור את בעל המקצוע המתאים לכם.

חשיבותו של עורך הדין לענייני גירושין

בתקופה רגישה זו, שהיא לא פעם מבלבלת וסוערת, מהווה עורך הדין לענייני גירושין מעין עוגן משפטי ופסיכולוגי עבור הלקוח/ה. כך, עורך הדין מבהיר ללקוח/ה את השלבים הצפויים, את העניינים הדורשים טיפול, את הזכויות והחובות, את הצעדים הפתוחים בפניהם ואת המגבלות. עורך הדין של הלקוח הוא המקנה לו את הביטחון שכה נחוץ בימים אלו, עוזר לו בגיבוש האסטרטגיה הנכונה, בהתבוננות אובייקטיבית ובראיית התמונה הרחבה, במתן תגובה הולמת לצעדים בהם נוקט הצד השני, וכמובן דואג ושומר על האינטרסים שלכם בכתבי הטענות, בדיונים, בהחלטות ובייצוג בפני הערכאות השונות.

כמו כן, במידת הצורך מלווה עורך הדין לענייני גירושין את הליכי הגישור ואת ההגעה להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט או בית הדין הרבני, ומסייע ליצור הסכם גירושין צודק והוגן. כל זאת באופן רגיש וקשוב ומתוך הבנת המורכבויות והאתגרים שבפניהם ניצב הלקוח, עם ראיית צרכיהם וטובתם שלו ושל ילדיו.

אם כן, לעורך הדין תפקיד מרכזי בהליכי הגירושין, בהם נידונים נושאים כבדי משקל אשר להם השפעות מכריעות על עתידם של המעורבים, החל במשמורת והסדרי השהות, דרך דמי המזונות ועד לחלוקת הרכוש. לכן ישנה חשיבות רבה למציאת עורך דין מיומן, מנוסה ובעל יכולות מוכחות אשר ביכולתו לתת את המענה הטוב ביותר.

אז איך מוצאים עורך דין גירושין?

התשובה אם כך לשאלה איך מוצאים עו"ד לענייני גירושין מתחילה במעגלים הקרובים ביותר. כלומר, אם יש לכם בני משפחה, קולגות לעבודה או חברים שעברו לאחרונה הליכי גירושין, תוכלו לפנות אליהם ולקבל פרטים והמלצה על עורך דין. כמו בתחומים רבים אחרים, המלצה על בעל מקצוע ממי שאתם סומכים על דעתו יכולה להעלות אתכם על הכיוון הנכון. מאידך, טעות בבחירת עורך הדין יכולה לעלות לכם ביוקר ממש, הן כספית והן באופן ניהול חייכם השוטפים מכאן ואילך.

לכן, חשוב מאוד לשאול מדוע הממליץ היה מרוצה מהשירות: האם לאור הליווי הזמין והקרוב שקיבל לאורך התקופה, האם בזכות הטיפול הרגיש והמסור בענייניו, האם בגלל הצלחתו של עורך הדין לפשר, לגשר ולהביא להסכמות בדרכי נועם, או אולי מפני שידע להסיר את הכפפות ולהילחם באופן נחוש ונמרץ על האינטרסים של הלקוח. שאלו את הממליץ על התהליך שעבר, האם היה מרוצה מהתוצאות, מה היו עלויות השירות, היכן בכלל שוכן משרד עורכי הדין, האם עורך הדין היה זמין אליו בעת הצורך וכל פרט רלוונטי אחר.

חשיבותו של עורך דין מומחה בעל ניסיון

במידה ולא הצלחתם להשיג המלצה טובה, או כזו הנשמעת כמתאימה לכם, תוכלו להמשיך לחיפוש עורך הדין ברשת האינטרנט – בין אם באתרים של משרדי עריכת דין או בפורטלים משפטיים למיניהם. נקודה חשובה ביותר שיש לשים לב אליה היא התמחותם של עורכי הדין במשרד בדיני משפחה בכלל ובענייני גירושין בפרט. בוודאי לא הייתם רוצים להיות "שפני הניסיונות" של עורך דין העושה את צעדיו הראשונים בתחום. ברור לחלוטין שככל שיש לבעל המקצוע יותר וותק ויותר ניסיון בתחום, כך גוברת יכולתו לגבש אסטרטגיה הולמת, לנקוט בצעדים הנכונים ולהקנות לכם שקט וביטחון. יתרון חשוב נוסף שרצוי לוודא הוא כי עורך הדין הוא גם מגשר מוסמך, וששירותיו ניתנים באזור הרלוונטי עבורכם, שכן הדבר יכול ויחסוך לכם טרחה רבה, ממון רב ועינוי דין ממושך.

לאחר שאיתרם עורך דין העונה להגדרות הבסיסיות לעיל, קבעו פגישה במשרד ונצלו אותה על מנת להתרשם מהרמה המקצועיות שמפגין עורך הדין, מהאישיות שלו והכימיה איתכם, מרמת הזמינות והפניות שלו עבורכם, מעלויות השירות וכן הלאה.

היה והתרשמתם מעורך הדין ואתם מעוניינים לשכור את שירותיו, הקפידו שזה יעלה על הכתב את כל הבטחותיו ואת כל הסיכומים עמכם לגבי השירות המגיע לכם, כמו גם התשלומים שתהיו מחויבים לשלם לו במהלך השירות המשפטי שיעניק לכם. דבר זה עשוי למנוע את מחלוקות וסכסוכים בעתיד ביניכם לבין עורך הדין שלכם…שזה מן הסתם הדבר האחרון שתרצו שיקרה בתוך סכסוך הגירושין עם בן/בת הזוג שלכם.

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישה עם עורך דין לענייני גירושין, פנו אל משרד עורכי הדין אבי טויזר ושות' בטלפון 08-8679494.

צרו קשר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן